Φόρτωση...
Συχνές Ερωτήσεις
Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να κάνω μια παραγγελία;
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικής κάρτας ή με αντικαταβολή.
Που είναι η παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες σας παραδίδονται από την αποθήκη μας σε τοπική ναυτιλιακή εταιρεία εντός 3-30 ημερών. Μόλις το δέμα σας παραληφθεί από την τοπική ναυτιλιακή εταιρεία, μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο «Παρακολούθηση παραγγελίας» στη σελίδα λεπτομερειών παραγγελίας. Εάν η παράδοσή σας καθυστερήσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω email ή τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή.
Ποια μεταφορική εταιρεία θα παραδώσει την παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας θα παραδοθεί μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Elta ή BoxNow.
Πότε θα μου παραδοθεί η παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στην μεταφορική εταιρεία εντός 3-30 ημερών.
Δεν έλαβα την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν δεν λάβατε την παραγγελία σας εγκαίρως, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους εκπροσώπους πελατών μας στον αριθμό τηλεφώνου που δίνεται στο περιεχόμενο της «επικοινωνίας».
Πώς μπορώ να παραγγείλω χωρίς να είμαι μέλος;
Αφού προσθέσετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι, μπορείτε να κάνετε κλικ στο «προβολή καλαθιού» και να προχωρήσετε με το κουμπί «ολοκλήρωση παραγγελίας».
Εισαγάγετε τη διεύθυνση email σας στο πεδίο "Συνέχεια ως επισκέπτης" στη δεξιά πλευρά της οθόνης.
Κάντε κλικ στο κουμπί «Συνέχεια» αφού εισαγάγετε τα στοιχεία παράδοσης.
Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία πληρωμής σας, η παραγγελία θα πραγματοποιηθεί με επιτυχία. Οι παραγγελίες επισκεπτών μπορούν να πληρωθούν μόνο με κάρτα.
Έκανα την παραγγελία μου αλλά θέλω να προσθέσω/αφαιρέσω προϊόντα. Τι μπορώ να κάνω;
Δυστυχώς, δεν είναι δυνατή η αλλαγή μετά την υποβολή της παραγγελίας. Μπορείτε να το ακυρώσετε και να τοποθετήσετε ένα νέο με τα προϊόντα που θέλετε.
Μπορώ να κάνω αλλαγή στο μέγεθος του προϊόντος στην παραγγελία μου;
Δεν είναι δυνατή η αλλαγή των ιδιαιτεροτήτων μιας παραγγελίας μετά την υποβολή της. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία και να τοποθετήσετε μια νέα με τα μεγέθη που θέλετε.
Μπορώ να επιλέξω ένα νέο προϊόν για να αντικαταστήσω το είδος που δεν ήταν διαθέσιμο ή δεν ήταν διαθέσιμο μετά την παραγγελία μου;
Δυστυχώς δεν. Το προϊόν σας θα ακυρωθεί αυτόματα εάν είναι εκτός αποθέματος ή δεν είναι πλέον διαθέσιμο και θα ειδοποιηθείτε αυτόματα και θα σας επιστραφούν τα χρήματα για αυτήν την ταλαιπωρία. Μπορείτε, ωστόσο, να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία για ένα διαφορετικό προϊόν στη συνέχεια.
Μπορώ να ανταλλάξω ένα προϊόν μετά την υποβολή της παραγγελίας μου;
Δυστυχώς, δεν επιτρέπουμε την ανταλλαγή προϊόντων που έχουν παραγγελθεί από τα ηλεκτρονικά μας καταστήματα.
Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία/τα προϊόντα σας, με courier, λαμβάνοντας υπόψη την πολιτική επιστροφών, σε 30 ημέρες. Οι παραγγελίες δεν επιστρέφονται στα καταστήματα.
LCW ΧΡΗΜΑΤΑ
Το LCW Money είναι μια εναλλακτική μέθοδος πληρωμής. Έτσι, εάν κάνετε μια επιστροφή, μπορείτε να επιλέξετε να επιστρέψετε την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων, όχι στον τραπεζικό σας λογαριασμό αλλά σε χρήματα LCW. Αυτή η νέα επιλογή στον λογαριασμό πελάτη επιτρέπει τη διατήρηση χρημάτων που προκύπτουν από επιστροφές χρημάτων, για να τα χρησιμοποιήσετε για επόμενες αγορές.
Έτσι, τα χρήματα LCW αποτελούνται από το υπόλοιπο που ορίζεται στο λογαριασμό χρήστη, ανάλογα με την προτίμηση, για την επιστροφή των αγορών που έγιναν με πληρωμή κατά την παράδοση. Τα χρήματα LCW προσδιορίζονται στον λογαριασμό σας μετά την αποδοχή της επιστροφής του προϊόντος. Τα χρήματα LCW στον λογαριασμό θα αφαιρεθούν από τη συνολική αξία της επόμενης παραγγελίας.
Ταυτόχρονα, μπορείτε να μεταφέρετε τα ποσά από το LCW Money ανά πάσα στιγμή στον λογαριασμό σας με τραπεζικό έμβασμα/ΗΜΧ. Χρειάζονται κατά μέσο όρο 5-7 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστούν τα χρήματα LCW στον λογαριασμό σας.
Η πληρωμή με LCW Money είναι διαθέσιμη σε χρήστες που έχουν λογαριασμό εγγεγραμμένο στη διεύθυνση https://www.lcwaikiki.gr/el-GR/GR και έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία παραγγελία με πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση. Αυτή η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη για πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει πληρωμές με κάρτα.
Εάν το υπόλοιπο LCW Money δεν καλύπτει την αξία των προϊόντων στο καλάθι, μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε τη διαφορά σε μετρητά ή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα
Πόσες ημέρες χρειάζονται για να διεκπεραιωθεί η επιστροφή μου και να λάβω την επιστροφή χρημάτων;
Αν και διαφέρει από τράπεζα σε τράπεζα, η μέση περίοδος επιστροφής χρημάτων είναι 14 ημέρες.
Υπάρχουν τελωνειακοί φόροι ή τέλη;
Τα προϊόντα θα αποστέλλονται από την αποθήκη μας στη Ρουμανία. Δεν θα υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις.